tisdag 26 januari 2010

Nu får det väl ändå va nog!

Mer snö, men va faan vi drunknar ju snart i det vita helvetet! Jag hatar vintern, dessutom var det 19 minus grader när jag körde ungarna till skolan. Nä fy faan nu emigererar jag snart!

OJ vad vi shoppade igår=) Jag vågade knappt räkna ut vad det gick på... Visserligen köpte vi lite sånt som inte var till badrummet oxå. Vi hittade inte allt vi skulle ha. Det är svårt när man vet exakt vad man söker men inte hittar det. Vimmerby har ju inte så stort utbud om man säger så... Barnen var glada iaf, dom fick välja nya handdukar så det blev mycket Kitty och Star Wars.
Passade även på att köpa färg till Gabbes rum... Ja bara i förebyggade vi ska (nog) inte börja denna vecka;) Men man vet ju aldrig om/när andan faller på. Jag tror att renovering av beroendeframkallande. Man kanske kan kalla sig fixarknarkare? Undrar om det finns någon behandling mot det...

Dagen bjuder på pluggande och städande. Med lite tur kanske jag hinner pärla lite oxå=)

Inga kommentarer: