torsdag 7 januari 2010

Satan i gatan

Jävla magsjuka! Jag var övertygad om att vi andra hade klarat oss, men i förrgår kväll började jag ana att det inte var så... Först jag sen Edvin. Andreas gillade inte makaroner innan och jag kan säga att han gillar det nog ännu mindre nu...

Jag känner mig bra i dag men Edvin är det lite si och så med. Han vill ju inte riktigt acceptera att han inte ska äta så mycket, vilket medför att det han äter kommer upp igen:( Nu fick han liten bit franskbröd förut och peppar peppar det har stannat över en timme iaf... Nu sover han. Hoppas han känner sig piggare när han vaknar. Stackars liten.

Igår blev som sagt inte mkt gjort. Men idag ska vi väl kanske försöka oss på att greja lite igen. Andreas är i stan å köper nått slags lim att sätta upp duschdörrarna med.

Inga kommentarer: