tisdag 19 januari 2010

Det var ju kul ju!

Nu har jag börjat pärla... Oj vilken tid det tar! Men det är så roligt! Edvin och Selma pärlade oxå igår, med Selmas pärlor. Edvin tyckte det var roligast att använda pärlplattorna som grävskopa och ösa ur dom ur burken... Tur att det finns kvast och skyffel!
Edvin hade en av sina sämre nätter i natt. Han började redan i går kväll, han kunde inte sova på nått annat sätt än i min famn så har det fortsatt hela natten... Han har legat på mig och sparkat Andreas ingen av oss var speciellt pigg i morse:( Men det är väl tur att han älskar sin mamma och sin pappa;)
Just för tillfället är han sina tre timmar på dagis så jag borde väl plugga men jag har passat på att greja lite i badrummet och diskat och tvättat och nu sitter jag här... Jag undrar jag hur det ska gå med mina studier. Men det löser sig säkert, jag får ju förhoppningsvis lite hjälp av min kära lilla syster nästa vecka.

1 kommentar:

Nettan sa...

Det bidde inget dagis för det va Martins och min tur att hänge över toaletten. Usch! Fy fan!!
Får se hur det blir med det nu, vi hinner ju inte va där i två veckor...
Kramar!!