torsdag 28 januari 2010

In snöad

Jag vill bo på en ö i Karibien!!!! Jag kan säga att jag var måttligt road av detta förbannande skitväder i morse när jag skulle köra ungarna till skolan. Klockan var kvart i åtta och jag får inte upp bilen från garageinfarten! Det mest irriterande är att jag kommer NÄSTAN upp hade jag bara lyckats får den två meter till så hade jag kommit upp på plan mark men nää då det bara spann och for omkring oavsett hur mycket fart jag tog från carporten. Det slutade med att jag fick ringa grannen som har en plan garageinfart så hon fick ta med ungarna så dom inte kom försent till skolan.
Edvin däremot får stanna hemma. Jag vägrar pulsa ända upp till Kotten för att pulsa hem och sedan hämta honom efter tre timmar - no way in hell! Jag skulle ju knappt hinna hem innan det var dags att gå igen.
Nu ska jag försöka sätta mig och plugga lite...

Inga kommentarer: