tisdag 26 januari 2010

Det blev

varken pluggat eller pärlat på förmiddagen. Jag var "tvungen" att se hur dom nya handdukarna tog sig ut i badrummet=) Vilket innebar att jag var "tvungen" att dammsuga lite byggbös i lådorna och skura golvet å sen plocka upp nere och dammsuga... Ja detta eviga plockande som vi alla känner igen;)
Så snart vi har hittat dom sista inredningsdetaljerna återkommer jag med en bild.

När jag hämtade Edvin i dag var han på ett strålande humör... tills vi kom till bilen... Så arg! Han var säkert trött och hungrig. Inget passade han ville bara slita ner allt han såg och skrika. Tillslut lyckades jag iaf få honom att äta lite välling och sitta i mitt knä. Nu sover han och är så söt och tyst=)))
Då kanske jag ska passa på att plugga lite... men först måste jag nog tända i pannan.

Inga kommentarer: