onsdag 20 januari 2010

Störd jag blir!

Vi har tv genom bredbandet hos Telia, supersmidigt när man vill hyra film osv, men jag blir tokig på skiten när det hackar! Man sitter och tittar på ett program sen bara stannar bilden ÅÅÅÅÅ jag blir galen! Nu pratar dom på Nyhetsmorgon om nån som skrivit nått och är jätteirriterade på varandra så hackar det så jag hör hälften... Superirriterande!

Annars är jag mest bara störd över detta jävla förbannade vädret! Kan det inte sluta snart? Snön på vårat tak har åkt av och landat framför ytterdörren så det är i princip bara att sätta sig på röven och åka kana ner för trappan syns inte längre, upp är det värre. Tänk när all denna snö ska smälta... Undrar om vi kommer drunkna eller leva i geggamojja fram till juli månad.

I dag ska jag försöka plugga lite innan jag ska hämta Edvin, sen blir det en tripp till lillasyster i eftermiddag. Jag tänkte hon kunde få bjuda på mat;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här! Är riktigt trött på den här vintern...
Vill ha vår! Men det är ju bara jan så det är bara att leva med det..hihi!!
Hoppas att ni får en trevlig middag!
Kramar om!!

Isa sa...

Men pulkaåkningen va ju kul eller hur?