torsdag 1 oktober 2009

Seg regnig torsdag

Eftersom lill knasen vägrar sova i sin egen säng har Andreas och jag sovit riktigt dåligt ett tag nu. Jag har absolut inget emot att Edvin sover hos oss, men han ligger ju aldrig still! Han far omkring å rycker i håret och skallar oss och sparkar och gnyr. Härom natten somnade jag efter 3 sen ville Edvin ha välling vid 5... Kanske inte är konstigt att man känner sig lite trött?
När man dessutom vaknar upp och regnet står som spö i backen... Då är inte Linda rolig att tass me;) Som tur är brukar det gå över, bara jag får dricka kaffe och läsa tidningen i lugn och ro.

I dag tycker jag det varit allmänt segt. Lång tråkig dag som aldrig blev riktigt ljus, snart är väl den där förbannade vintern här... Om man ändå kunde få gå i ide.

Jag går och väntar på att min älskade lilla syster ska ringa och säga att bebisen har kommit...
Stig, det är dags att komma ut nu så vi får träffa dig;)

Inga kommentarer: