fredag 9 oktober 2009

Badmössa på

Jag har allvarliga funderingar på att sova med badmössa på mig! Edvin tycker det är SÅ mysigt att pilla i mitt hår på nätterna. Visst han får pilla, men när han snurrar in fingrarna och rycker till allt vad han kan är det inte mysigt längre! Jag bara känner hur hårstråna lossnar. Bli inte förvånade om jag kommer en dag och är helt kal på skallen:(

I går fick vi ett mindre roligt brev på posten... Resan är inställd även denna gång... Jävla skit! Det är nog meningen att vi ska sitta i Frödinge och ruttna... Denna gång kommer vi kräva pengarna tillbaka och åka nån annanstans. Men det känns ändå trist, vi har ju väntat en månad till nu och snart är den förbannade vintern här...

2 kommentarer:

Nettan sa...

Fy fan va trist! Snacka om att bli så trött på allt.
Jag ser hur du ligger där med en badmössa, ser nästan ut som vargen i "rödluvan" hahaha!!!!
Kramar!!

Linda sa...

Hahahaha undrar om Andreas skulle tycka det var snyggt;) Jag kanske slukar honom
Kram kram