lördag 31 oktober 2009

Ja det är lörda´kväll...

Jaha, så har man arbetat en vecka då och helgen går uppenbarligen fort som f-n. Min lediga fredag ägnades åt möten och grejer, lite springa på stan och så;)
Sättet jag vaknade på i fredags var inte så angenämt... Jag kommer ju som sagt inte hem så tidigt från jobbet så klockan blir närmare två på natten innan jag kommer i säng. Det medför att jag är lite som en dö sill på morgonen. I fredags vaknade jag av min mobiltelefon, det var Andreas som ringde. Han var på väg att släppa ut hästarna och hade mött en bil han kände igen, mattläggaren - på väg till oss... Sovrummet ligger precis jämte badrummet där han skulle lägga mattan och vi har ingen dörr ( jag behöver kanske inte tala om att jag inte använder pyjamas). Gissa om jag fick bråttom att kasta på mig lite kläder och hoppa ur sängen! Jag hann precis ut från sovrummet när det ringer på dörren, därefter kliver det in två mattläggare, pigga och glada. Dom tyckte säkert jag såg lite sömnig ut...
Men nu ligger iaf mattan på plats! Å det blev SÅ FINT (tycker jag iaf)

Inga kommentarer: