torsdag 5 november 2009

Oj vad tiden går!

Nyss hem kommen från jobbet... Klockan närmar sig 01.00, jag borde krypa till kojs men nu har jag en liten stund för mig själv och tänkte då passa på att berätta om Edvins återbesök hos doktorn.
Jo han var ju på återbesök efter han satte i halsen. Dom ville göra en ny lungröntgen för att se att "pricken" dom såg sist hade försvunnit, det hade den så allt är frid och fröjd. Men jag var lite förvånad när vi var där. Edvin har haft ett ganska hett temperament några dagar (efter pappa;) ) men när vi var på sjukhuset var han otroligt duktig! Han tyckte det var lite otäckt att bli röntgad men bara jag höll honom i handen gick det bra. Samma sak hos doktorn, hon fick lyssna på hjärta och lungor tillochmed titta i halsen på honom! Han var så DUKTIG!

Nattinatt alla glada

Inga kommentarer: