tisdag 24 november 2009

Vilken kväll...

Jag är hemma i kväll, Edvin är förkyld. Gissa om jag haft en rolig kväll... Dom stora barnen kom i säng som dom skulle straxt före åtta tiden, sen var det dags för den lilla token att sova. Va sova jag nääää jag vill fara runt mellan golv och tak en stund till. Först satt jag vid hans säng i en timme och försökte få honom att sova, men då bajsade han...(kan ju va därför han inte kunde somna för vem kan somna bajsnödig?) Då gick vi för att byta blöjan sen var det inte lönt att försöka få honom tillbaka till sängen, så vi kollade på "desperata husfruar" till första pausen, då bar jag upp honom till sängen men just som ögonen började ramla ihop hör vi ett ljud i i hallen... Selma är uppe och har ont i magen. Då vaknar han till igen!!!! Kvart i tio sov alla tre äntligen.
Så nu kan jag ägna några minuter åt min nya "hobby" café world på facebook:) Supertöntigt men jättekul;)

Inga kommentarer: