söndag 8 november 2009

Snart är det måndag igen...

Helgen for förbi i faslig hastighet. Jag har iaf hunnit rolla badrummet med tätskikt, så nu kan jag börja kakla så fort jag hinner...
Annars tycker jag inte jag gör så mycket mer än arbetar och sover... Och nä jag tycker inte jobbet är så jäkla roligt. dom har lyckat kombinera allt som jag hatar, det finns massor av möss/råttor, man har aldrig normal arbetsställning. Antingen sitter man helt ihoptryckt under en båt eller så ska man befinna sig 3-4 meter över backen. Man tvingas klättra i och ur halvfärdiga båtar men hjälp av stegar som inte sitter fast, ja listan kan göras oändligt lång plus att man aldrig vet vad man ska göra, när man sedan har fått en uppgift och försökt lösa den så antigen duger det inte eller så kommer någon efter två timmar och säger "men det där har vi ju specialverktyg till"...
Ja jag vet att jag ska vara tacksam att jag har ett jobb... Men jag saknar barnen och hatar jobbet! Jag har inte sett barnen alls sedan förra helgen, jag sover när dom går till skolan eftersom jag inte är hemma förrän framåt ett på natten, sen jobbar jag när dom kommer hem och den här helgen är dom i stan... BLÄ! Gnyl å gnäll, jag vet!

Inga kommentarer: