onsdag 7 oktober 2009

Funderar

Jag går här och funderar och funderar... Jag funderar på många saker iof, varför vissa gör si eller säger så, men mitt just nu största huvudbry är om jag ska söka utbildning till våren.
Jag funderar på undersköterska, det börjar en sån i Vimmerby i vår. Hum... eller ska man satsa på sjuksköterska? Den utbildningen är dubbelt så lång sen måste jag läsa antingen fysik A eller natur A för att vara behörig. Svårt...
Jag är så jävla trött på att vara arbetslös! Förra veckan skickade jag intresseanmälningar till säkert 10 arbetsplatser, jag hoppas ju att det kanske kan ge nått men jag tror inte det. Som det känns nu skulle jag ta vilket jobb som helst! (men helst skulle det ge mer än 9800kr/mån...)
Jag längtar tillbaka till min gjutmaskin!

Å snart är den där jävla vintern här igen!

Inga kommentarer: