torsdag 8 oktober 2009

Tistel

Dessa jävla tistlar! Jag har just ägnat närmare två timmar åt att försöka få hästarna fria från tistlar! Dom har hela manarna och svansarna fulla, tror ni dom gillar när jag trar och sliter i håret på dom -nä- tror ni jag tycker det är roligt att dra och slita och få tistlar i fingrarna -nä. Då borde dom väl kunna låta bli att gå där tistlarna är? Vi har letat med ljus och lykta efter en betesputs så vi kan slå ner alla tistlar med det är svårt att hitta någon till vettigt pris. Andreas försökte med lie för lite sen men det är omöjligt, hagen är alldeles för stor. Har någon en betesputs hemma -hör av er!

Onsdagar är min nya tv-favorit dag! Först är det Arga snickaren å där efter Grey´s, åååå det är så bra!
Att titta på Arga snickaren är som när man tittar på Nanny... Det är skönt att se att det alltid finns dom som har det värre;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

min bror har en betesputs eller något åt det hållet...
vet ej om han åtar sig att putsa? men fråga kan man ju alltid!?

anette

Linda sa...

jag tror pappa hade pratat m anders
tack för tipset
kram