söndag 25 oktober 2009

Pirr i magen

Jag var till stan i fredags och skrev papper på mitt nya jobb... Visserligen är det bara 5 veckor till att börja med men dom trodde att det blir minst till jul iaf. Efter det får vi väl se vad som händer. Nackdelen är väl att det är ständig eftermiddag så jag kommer inte träffa barnen så mycket, men jag kanske kan byta tider längre fram sedan. Arbetstiderna är 13.55 till 23.55 så det blir inte många timmars sömn när barnen ska upp till skolan...
Jag har just upptäckt att Selma ärvt sitt morgonhumör efter sin mor så det kan bli riktigt spännande här framöver;)
Lite typiskt är det ju att bilen gått sönder oxå. Jag har varit arbetslös sedan februari och hela tiden har båda bilarna fungerat utan problem, nu när jag behöver bilaset så pajar den... Lagen om allts jävlighet? Han jag skulle åka med har desutom ingen bil så jag måste köra. Förhoppningsvis tänker bilen hoppa igång i morgon när vi köpt ett nytt relä. Annars överväger vi Rumskulla skroten...

1 kommentar:

Nettan sa...

Lycka till i morgon!!
Då får vi ta fika träffen en annan gång, på torsdag alltså!!
Ha en jättebra första arbetsdag!!
Kramar om!!