tisdag 20 oktober 2009

Röjar dax

Edvin sover och jag borde verkligen ta tag i allt. Det har gått en tromb gennom hela huset! Det känns nästan lite som i mitt huve, allt är en enda röra fullt med saker som inte borde vara där. Fast jag har inte så mycket hundhår inne i huvet (hoppas jag...)
Andreas jobbade sten hårt när Edvin och jag inte var hemma, så badrummet är gipsat och ska spacklas. Sen är det dags för mattläggaren. Han ringde igår så mattan är beställd och kommer väl hem på ett par dagar.

Jo då lite händer det allt här. Inte för att jag kan ta åt mig äran för det... Det känns som om jag mest bara fungerar som snuttefilt åt Edvin och gapar på dom stora när dom bråkar... Nu ska jag iaf försöka mig på att röja undan lite medan lillsork sover...

1 kommentar:

Nettan sa...

Ja, det är inte alltid man har ork att sätta igång och röja...det blir liksom likadant om ngn timme eller så. Iaf med hundhår..urk!!
Kramar om!!