onsdag 30 september 2009

Pass

I dag skulle vi åka till Västervik för att hämta ut våra pass. När vi kommer fram till dörren sitter det en lapp där det står "sista onsdagen i månaden har vi ändrade öppettider kl 13.00-17.00" Hahaha den resan gjorde vi förjäves... Som tur är fanns det ju lite affärer att springa i;)

När vi kom hem var rörmokaren här, nu är det äntligen klart för att lägga golvet. När vi var i Västervik i dag passade vi på att springa in på Cheapy för att kolla om dom har golvskivor till duschen som är med lutning. Men fy vilket bemötande vi fick! Assnorkig gubbe som bad oss åka till nått annat byggvaruhus. Efteråt kom jag på att han kanske trodde jag drev med honom... Kul isåfall!

I går hände nått spännande... Jag skulle cykla ner till stallet och ta in hästarna för natten, men när jag skulle bromsa vid stallet hade jag ingen broms på cykeln... Det kunde ha blivit en skrotsmäll:)

Inga kommentarer: