onsdag 23 september 2009

Seriöst?

Jag var ju såå lycklig när vi hade beställt vår dusch från bygghemma.se, nu är jag inte lika lycklig längre... Visserligen hade vi väl ingen panik att få hem den eftersom vi just nu väntar på rörmokaren (igen), men jag tycker det är ganska dålig stil att skicka fakturan INNAN varan är levererad... Vi beställde den 25/8 då stod det att det var 2-5 dagars leveranstid, efter en vecka mejlade jag och frågade vart duschen tagit vägen då visade det sig att den inte fanns på lager... Leveranstiden gällde Hafas produkter generellt... Får dom göra så? I går kom fakturan, sista betaldagen den 7/10 men någon dusch har vi inte sett... Dom kan nog glömma att få några pengar innan vi fått duschen!

Nu ska jag ta en sväng till stan och köpa kaustiksoda och tapetklister (nä jag ska inte grogga), ett tips från en gammal målare. Jag ska nämligen renovera en gammal kökssoffa:)

Inga kommentarer: