torsdag 24 september 2009

Gott skratt

Jag skrattade så gott åt Selma i morse. Hon är verkligen som en tonåring! Edvin och jag hade gått ner och jag satt och läste tidningen när Selma kommer nedrusande, ursinnig -"asså ja´har typ inga kläder alls" vrålar hon i högans sky. Jag kunde faktiskt inte hålla mig för skratt. Det lät så jäkla roligt (plus att hon fick massa kläder för typ 3 veckor sen...) Till slut lyckades hon faktiskt hitta ett par brallor som dög som tur var...

Edvin hade snubbeldagen igår. Först hade han ramlat på dagis två gånger rejält. En gång på näsan så det kom lite blod, sen ramlade han och slog bakhuvudet i golvet båda gångerna i gymnastiksalen på slätt golv... Ligger det i släkten tro? Systern är ju lika snubblig. När han kom hem sen lyckades han på nått konstigt sätt slå näsan i klinkersplattorna vid spisen, sen drog han ögonbrynet i soffbordet så han fick en blåtira... Jag skulle tro han känner sig lite mörbultad idag stackarn.

Nu ska jag hugga tag i målar penseln och måla soffan jag lutade av igår:)

Inga kommentarer: