torsdag 10 september 2009

I dag kalasar vi igen:)

Eftersom barnen inte är hemma i helgen när Andreas fyller år tänkte vi överraska honom med ett litet kalas redan idag:) Av barnen kommer han få en ny morgonrock en svart jättefin och av mig kommer han få en kryssning. Hoppas han tycker att det är bra presenter... Han är den typen som hela tiden säger att han inte vill ha något så han kan vara lite besvärlig att köpa till. När jag frågade barnen vad dom ville ge honom svarade Selma "nått verktyg eller nåt som han tjatat om"... Som man känner sig själv känner man andra... Probelmet är att han inte tjatat om nått... Mer än att han vll åka på kryssning, så där hoppas jag att jag hittat rätt.
Morgonrocken behövde hanverkligen en ny och han ville ha svarta haddukar i det nya badrummet så hoppas han gillar den oxå... Sen blir det budapestlängd och kaffe och blommor...

3 kommentarer:

anette sa...

gratta honom från cissi o mig

Linda sa...

ok cissi vem?

anette sa...

cecilia Myrén, gick datorteket ihop för typ 13 år sen