onsdag 1 juli 2009

Städat

Ja eller iaf plockat upp, dammsugit och skurat golven. Mer orkar jag inte jag rinner snart bort! Är det någon som tycker att det är dammigt får dom väl damma åt oss;) Hahahaha skojade bara jag gör det en annan dag.
Ja nu har jag som sagt hunnit med nästan allt jag tänkt mig. Jag har städat hemma och i stallet nu är det bara akvariet kvar sen hade jag tänkt måla trädgårdsmöblerna en sväng till men vi får se vad klockan blir, Edvin ska hämtas klockan 2 på dagis.
I morgon är hans sista dag innan sommarlovet (om jag inte får jobb), så idag är min näst sista dag ensam hemma! Eventuellt kanske jag ska jobba i morgon så detta kan vara min sista timma ensam... Undrar om jag ska jobba på eller om jag ska läsa en stund... HUM svårt... Jag borde verkligen städa akvariet för det går inte göra med lillsorken hemma, han ska bara bada och plaska i akvarievattnet:( Läsa kan jag ju kanske göra en annan dag. Ja så blir det! Ner me huvet i akvariet och städa

Inga kommentarer: