torsdag 2 juli 2009

Tur

Det var tur att jag gjorde det jag tänkt mig igår. Det blev lite jobb idag:) Jag ska åka och röja vid en fornminnes plats utanför Vena. Igår när vi var där och tittade stod jag och väntade på Leffe och Bosse, mitt ute i skogen gissa vad jag får se...En grävling kommer knatande ner för berget! Gissa om jag blev liiittte skitnödig! Som tur var höll han/hon sig på behörigt avstånd, annnars vet i katten om jag vågat stå kvar.

Jag övervägde att flytta från Frödinge igår. Laban stod och tuggade på vad jag trodde var en död fågel, när Andreas skulle kasta bort den ser han att det är ingen fågel.... det är en sork!!!!!!!! Jag säger bara fy faaaaannnnnnnnn vilken tur att jag inte såg det jag hade dött på fläcken!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hahaha!!!! du är för rolig!!
Kramiz