måndag 13 juli 2009

Jag vet!

Jag skriver aldrig. Just nu har det varken funnits tid eller inspiration. Det finns så mycket annat jag vill/måste göra.
Helgen gick till största del åt till folkrace, pappa körde i lördags. Hans taktik var att lägga sig sist och hoppas att några bröt... Hihihi han gillade inte riktigt när vi sa det till han. Brosan däremot tyckte det var bra, det var ju hans bil pappa körde... Söndagen var det senior finaler. Några rejäla rullningar och riktigt med fart, det är alltid roligt att titta på folkrace när dom gasar som tokar och det är lite fajt om placeringarna.
I övrigt har det som sagt inte hänt mycket. Rörmokaren var här i fredags och gav oss ett pris på vad det skulle kosta att byta stammarna till badrummet. Idag kommer en som vi hoppas vill göra en del av det andra jobbet, så får vi se hur mycket jobb han kan/vill ta på sig och hur mycket det skulle kosta.
Just det vi sålde Edvins liggvagn igår, fick skapligt betalt. Hoppas dom blir lika nöjda med den som vi har varit. Dom skulle ha barn om tre veckor så tjejen jag pratade med kände lite stress över att dom inte hittat någon vagn än;) Vad jag känner igen känslan!
Nu är det dags att gå ut i det fina vädret och få lite gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att bli av med vagnen...det gick fort!
Hoppas att allt är bra!
Kramar Nettan