tisdag 7 juli 2009

Strul

I förrgår skrev jag ett långt inlägg om allt som hade hänt sen sist, sen blev det nått jävla tjall på tråden så jag kunde inte lägga in det på bloggen. Därför har jag inte orkat skriva på ett par dagar. Vad jag skrev? Ja, det var lite vad vi gjort och så där... Minns inte så noga.
I går regnade det en del här, inte så lite heller... I dag har det klarat sig från regn men vi hörde lite åska på håll förut. Jag gillar åska. Det är så skönt efteråt, ren klar luft mycke lättare att andas och huvudvärken försvinner.
Annars händer inte så mycke, Andreas jobbar eftermiddag och just nu sover Edvin. Selma kommer hem på torsdag och Gabbe är hos mor sin. Jag bjöd Edvin och mig till mormor och morfar på middag lite senare;) Det är så trist att äta själv. Får väl se om vi kan bjuda bort oss fler gånger i veckan annars får vi väl hitta på något enkel, eller kanske bjuda hit någon/några...
På fredag lovade rörmokaren komma och titta och räkna på vad det kommer kosta att byta stammen i badrummet. Någon som kan göra resten av jobbet har vi inte fått tag i ännu... I värsta fall får vi väl göra det själva, men vi har ju lite andra projekt oxå... Någon som känner någon som vill jobba lite? Gärna med elbehörighet...

Inga kommentarer: