fredag 3 juli 2009

Jag väntar

på min kära syster (som vanligt;). Anna och hennes familj är hemma i Vimmerby ett par dagar så dom ville komma till oss och hälsa på, så nu väntar jag på dom. Anna får man alltid vänta på (eller hur Anna...) men hon är värd att vänta på så det är okej. Det ska bli så roligt att se om hon har blivit nått tjock. Ja inte av för mycke mat alltså - hon har en bäbis i magen! Det är så roligt tycker jag.

Igår jobbade jag, Bosse och jag var vid nått fornminne i Vena och röjde med trimmer. Hur kul var det att klättra i berg med en trimmer i 30 grader värme? Njae så där va! Men det gick bra, svett och skitig var jag men det gick ju faktiskt att åtgärda.
Förresten behöver man ju inte göra speciellt mycket just nu för att bli svett...

Nu tror jag jag hörde en bil;) Nu ska jag kolla in magen peta på den och så där. Hoppas bäbisen sparkar på min hand det är så häftigt!

Inga kommentarer: