måndag 20 juli 2009

Feber

Nu har Edvin feber, igår hade han 39,9 men i dag hade det gått ner till 38.5. Just nu sover han. Förmodligen är det väl efter sprutan som han fick när vi var på BVC, Annette flaggade ju för att det kunde bli lite feber. Som vanligt blir han lös i magen och spyr av vällingen... man börjar lära sig det nu:( Trots det lyckades han spy ner mig i morse.
I går var vi ju i Kalmar, innan vi åkte diskuterade Andreas och jag vad som fanns i skötväskan... Den låg i bilen... Jo men det finns nog vad vi behöver mmm eller hur!? Tror ni det fanns mer än en blöja? Näpp! Jag lyckades be en annan snäll mamma om en blöja när Edvin hade bajsat för andra gången. Tur att det finns hyggliga människor!
Bauhaus imponerade inte på mig. Det sägs ju att dom ska vara så billiga men det håller jag inte med om riktigt. Samma priser och högre än vad Cheapy och Jem & Fix på varor av samma fabrikat... Nä det är det inte värt att åka ända till Kalmar för.
Däremot hade dom vikdörrar som vi inte hittat någon annanstanns som vi köpte så nu kan vi snart duscha i källaren utan att behöva vara rädda att någon kommer in;)

Inga kommentarer: