torsdag 22 september 2011

WTF!!!

Denna blogg är nu officiellt en gnällblogg. Läs eller låt bli.

Tanden som jag ville dra ut när jag var hos tandläkaren känns bättre men är fortfarande öm så jag kan inte tugga på den sidan. Men den överlever jag till den 19 oktober (hoppas jag)

Jag är snorig och känner mig hängig som faan. Stackars mig...

Ont i sidan har jag oxå... Vet i faan vad jag har gjort...

det är bara skit mä kärringen

Dessutom i går när jag kom hem från jobbet tog jag mig en ostbit, plötsligt hör jag ett hemskt ljud tror ni inte att jag bitit sönder en tand!!!
Men va faan händer!!!?? Ska varenda tand ramla ut eller sprängas? Det gör inte ont men är lite vasst... Yttligare en sak att åtgärda den 19:de... Ser ni tusenlapparna som flyger iväg?
STÖÖÖN

Som om allt detta inte vore nog (!) blev det bara ett litet minus denna vecka 0,6 kg på två veckor...

SUCK!!!

1 kommentar:

Barbamamma sa...

Nej men du usch låter ju inge kul detta :-(. Typiskt allt på rn gång!! Krya på dig! Kram kram