tisdag 6 september 2011

MMM frivecka=)

Härlig frivecka igen=) Går dagen gick som i ett töcken men idag är jag pigg och glad. Andreas och jag hade planerat att ta en körtur med Olga idag när vi var ensamma hemma. Hon skötte sig skapligt. En idiotrusning rakt ut i skogen och några vändningsförsök men skapligt iaf. Vi blev så taggade så vi tog en tur med Krabat oxå =)
Jag har ett litet bekymmer. Eller två rättare sagt. Min älskade make fyller år på måndag och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom! Stort problem ju! Andra problemet är att han inte vill ha kalas... Så nu måste ALLA ni som läser det här höra av er till Andreas och fråga när det blir kalas annars blir det inget... Jag kan baka ;) I morgon blir det kreaturmarknad i Ulrika. Måste ju köpa lite djur till gården vi inte har råd att köpa ;) Hörde förresten idag att det går rykte på byn att vi ska flytta... Löv Frödinge?! Nu verkar blogger strula igen!!! Det blir inga mellanrum mellan styckena!!! GGGrrr byter snart till någon annan bloggsida!!!!

Inga kommentarer: