fredag 30 september 2011

Oinspirerad

Jag har ingen inspiration att skriva just nu... Sidan bara bäklar och jävlas inget funkar som det ska.

Ofta kommer jag på saker att skriva om när jag är på jobbet. Ja inte jobbsaker alltså utan andra ämnen som engagerar mig. Om jag nu inte har bok i öronen för då är hjärnan upptagen med det.
Men sen när jag kommer hem är tankarna som bortblåsta...

Dagarna rullar på och inte mycket nytt händer. Köper och säljer lite på Tradera, matar och snyter ungar, städar och lagar mat. Det är väl vad vi sysslar med ;) Nä ja ä inte bitter. Äh skojade bara, fullt så illa är det väl inte.
Idag tex ska jag ju åka till stora staden och GÅ TILL TANDLÄKAREN...

Efter det blir det att trösta mig med tacos och en pilsner.

Vågen går saaktaaa men stadigt neråt, drygt 8 kg har det blivit =) Lite fuskande har det slunkit ner oxå... Ibland måste man ju bara...

Inga kommentarer: