torsdag 8 september 2011

Härlig vecka

Andreas och jag har varit ute och kört Olga tre dagar i rad den här veckan. Det är SÅ roligt för det har funkat så bra!!! Hon har varit kanonduktig!
Jag har börjat lite med klicker-träning med henne. Får väl se hur det går=)
I dag har jag dessutom ridit på Monica´s Luffen=) Gick jättebra. Han är dock breeed så jag fick skapligt ont i ljumskarna. Är ju inte van att "bresa" så pass ;)

Eftermiddagen bestod i paket inköp till älsklingen, städning (yes! vi fick ungarna att städa sina rum oxå!!!) matlagning, läxläsning och en ridtur på Krabat.
En helt underbar dag måste jag säga.

Krabat är så rolig när vi är ute. Selma rider honom och jag cyklar. Jag cyklar lite fortare än vad Krabban skrittar så därför måste jag ibland göra en lite volt för jag orkar ju inte stanna... Då är Krabat så rolig för då gör han oxå en volt! Det ser skitroligt ut!!!

I morgon blir det tacopaj och fredagsmys=)

Är det förresten INGEN som vill komma på kalas? Ingen har ringt och tjatat!!! Ingen gillar mina kakor=( Nähä då blir det väl inget kalas... Jaha ni tycker att Andreas kan få bestämma själv? Okej... då fär det bli så;)
Han (vi) önskar oss den här http://www.blocket.se/kalmar/Fin_hastgard_med_nyrenoverat_hus_35885923.htm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ni var så fina du o luffen =) ja är det så att du bakar o ingen vill äta är ju inte vi svåra på fika fronten ;) hi hi hi kram Monica =)

Linda sa...

hehehe Monica ni är alltid välkomna=)
Kram