onsdag 22 december 2010

Små kyligt

I går kväll begav vi oss in mot Vimmerby för tomtenatta. Barnen skulle få köpa varandra en liten klapp. Det var liite kyligt, -20. Det bet bra vill jag lova. Trots det fick allt väldigt snabbt och smärtfritt. Barnen uppförde sig alldeles utmärkt och var goa och glada nästan hela tiden.

Tidigare på dan var käre mor och hjälpte mig med julstädningen. Tack så jättemycket för det!!! Annars vet i hundan hur det hade gått... Jag mår fortfarande som jag vet inte vad. Febern slår till på eftermiddagarna med full kraft och går upp till 38,5 då blir man ynklig;)
I dag har jag dock inte heller tid att vara sjuk för vi ska till Västervik och inhandla dom sista klapparna och se om det som av en händelse kan finnas något vackert att trycka ner kroppen i.

Man vill ju vara fin när tomten kommer;)

Inga kommentarer: