lördag 4 december 2010

Mähääännn vad ffaaannn!!!

Nä igentligen finns ingen anledning att använda den titeln men jag kände bara för det=)

Sitter i min ensamhet och tittar på Så mycket bättre. Tycker faktiskt att det är ett ganska underhållande program. Så mycket annat verkar inte finnas på burken.
Att jag sitter i in ensamhet beror på att Andreas jobbar åt en jobbarkompis i natt. Dom har bytt helt enkelt.

I dag har Edvin och jag varit och firat mamma/mormor som fyllde år i veckan. Edvin sa nått så roligt när vi var där som jag tänkte att det måste jag skriva i bloggen, men nu kan jag inte komma ihåg vad det var... Han pratar ju en del på en dag... Men det dyker kanske upp en annan dag.

I dag är det 5 år sedan Andreas och jag förlovade oss! Vart tog dom åren vägen? Usch å fy vad tiden går fort! Men det har varit 5 underbara år och jag hoppas att det blir oändligt många fler! He is the love of my life!!!

Inga kommentarer: