söndag 26 december 2010

Annandagjul

och man börjar fundera på hur länge man ska behöva äta julskinka, prinskorv och jansson;)
Hehe nä då det är ingen fara man ska ju inte klaga - tänk på dom stackarna som ingen mat har.

Dagarna lunkar på, det händer inte mycket. I går började rean på Expert, men i Vimmerby var det inte öppet... Men det framgick varken på nätet eller i reklambladet lite irriterande. När vi sedan kom dit i dag en halvtimma timma efter att dom öppnat var redan produkten vi skulle ha slut... Och personalen stressade och sura. I stället för 1800kr kostade den billigaste tvn 4200kr... Ttsss oss lurar man inte;) Vi åkte till Audiovideo i stället där vi både blev trevligt bemötta och hittade det vi ville ha.

I morgon skulle jag ha åkt mr- röntgen men eftersom jag inte blivit av med min förkylning har jag avbokat det. Jag kan ju inte ligga ner utan att hosta upp lungorna.
Men det går säkert över snart.

Nu ska jag gosa ner mig under min härliga värmefilt och bara mysa med Selma.

God fortsättning alla!

Inga kommentarer: