onsdag 29 december 2010

Man får vad man ger

Ja, det kan nog så vara - att man blir behandlad som man behandlar andra. Man får helt enkelt räkna med att säger man nått elakt så biter det en snart i röven...
Anledningen till svamlet är av rent egoistiska skäl, vi kan kalla det en minnesanteckning.

Vi har blivit bortskämda med sovmorgon i det här huset:) Det gillas!
Sen måste hästarna ut innan frukost så just frukosten verkar bli senare och senare, idag var klockan närmare 10 innan vi kom till bords.
Vi hade nästan ätit klart när svägerskan med barn kom förbi en sväng. Barnen lekte och sen fick vi i oss lite kaffe oxå=)
Grabbarna är så roliga när dom gör sitt bästa för att lyckas kommunicera. Ibland blir det lite små gruff men oftast klarar dom ut det alldeles utmärkt.

Vi lånade ett bord av min syster vid jul som vi skulle lämna tillbaka idag. Ett tungt helvete kan jag lova. Men det gick att få ut det iaf.
Sen blev det lite kaffe och bus med kusinen där oxå.
Konstigt är det - Edvin brukar aldrig vara svår att få med hem men när vi ska lämna Hector blir det alltid världskrig. Ilskan har inte lagt sig hos Edvin än! Suck! Han är inte rolig när han är på det här humöret, inget passar och det ska bara gnällas. Kanske skulle ha lämnat honom hos Hector... Nä jag vill nog ha honom hos mig trots allt.
Han sa en ganska kul sak härom dan. "man får inte äta snö. Då får man mask på magen. Det har mari sagt" Mari är en av personalen på dagis. Jag tyckte det var ganska kul sagt=)

Inga kommentarer: