torsdag 18 februari 2010

Snus

Andreas och jag pratade snus idag... Vi är båda stolta och glada men även lite förvånade att det gått så bra att sluta. Men jag kan villigt erkänna att jag tänker ofta på snus. Stoppar handen i fickan och funderar på vart jag lagt dosan nu igen... Jag är fortfarande övertygad om att det skulle vara skitgott att ta en men jag har bestämt mig! No more!
Jobbigast är det så här på kvällen när jag sitter ensam, barnen sover och Andreas jobbar. Då suger det i snustarmen, nu har jag dämpat suget med godis inte bra... särskilt inte när man mår dåligt för att man ätit skiten. Men så är det det borde väl gå att stoppa det oxå så småningom. Det är ju sista kvällen av ensamhet denna vecka som tur är. Jag gillar inte när Andreas jobbar eftermiddag, saknar någon vuxen att prata med på eftermiddagarna och kvällarna. Får lite lappsjuka...

Inga kommentarer: