fredag 12 februari 2010

Det är dags för fredagsmys lalalala laaaa

Den reklamen är som klister i hjärnan. Men visst är det väl fredag idag. Veckorna rusar fram vilket är helt okej med mig för det borde betyda att våren snart är här. Måste se det positiva!

Denna dag kommer bjuda på lite städ och plock som vanligt sen ska jag försöka pärla lite... Jag har just insett att ska jag hinna färdigt måste jag lägga två plattor om dan... En platta tar ca en timme att lägga... Hmmmm men jag hoppas på lite hjälp från min älskade man=)

Andreas är mycket duktigare än jag på det här sluta-snusandet... Han har en halv dosa kvar... igår hade han bara tagit en på hela dagen... Satan jag måste ta tag i det här nu! Men jag vill nog ha slut på dosan innan jag gör ett allvarligt försök. Men det är ju bara två kvar så det blir väl under dagen... Se upp alla som inte vill ha en rejäl utskällning för ingenting;) Det är kanske bäst att jag ber om ursäkt redan nu. FÖRLÅT! Om-utifall-att jag låter sur

Inga kommentarer: