onsdag 17 februari 2010

JJJJaaaaaahhhhhaaaaaaaaaaaaaaa

Så låter Edvin med jämna mellanrum;) Han är bara för rolig ibland.
I dag kom Selmas tapet hem, supersnabbt! Jag beställde den i fredags och det stod på hemsidan att det var 3 veckors leveranstid... Jag mejlade och frågade om det tog så lång tid men dom lovade att skicka den med en gång. Snacka om service! Den här tapeten blir det på Selmas vägg! http://www.unikdekor.se/visa_produkt.asp?id=1042&t=Walltastic+%2D+H%E4star Vill börja tapetsera nu! =)

Jag är ju inte känd för att vara något stort sportfan, men eftersom det inte fanns något annat att titta på kollade jag lite nu i kväll. Vilken jävla vurpa Anja Pärsson gjorde! Fy det såg riktigt otäckt ut! Fattar inte hur dom vågar.

Annars har eftermiddagen och kvällen varit helt okej. Vi har varit en sväng till Vimmerby i en bil vars fläktjävel inte vill fungera förran vi var nästan hemma... och det snöade = imma... Gabbe tränade innebandy. Under tiden skulle jag ta en sväng till Lindex för att köpa ett par nya handskar till pojken. tror ni att det finna att få tag i? Nä nu är det vårkläder och baddräkter och bikinis som gäller... Korkat! Får väl gå till Intersport i morgon.

Inga kommentarer: