måndag 22 februari 2010

Kul dag

Ja dagen började väl inte så roligt med 25 minus grader på termometern. Edvin fick vara hemma från dagis och hade det inte varit för att hästarna ville ut hade vi nog krupit ner i sängen igen;) Men nu var det bara att dra på långkallingarna och traska ner till hästepollarna (jag har aldrig önskat att jag slapp gå till stallet...;))

Sen blev det lite frukost där efter styrde vi kosan mot Toverum för bus och lite hårfärgning. När vi kom hem därifrån var det sov dax för lillsorken och jag satte ihop pärlplattorna till Torstens present. Jag är förvånad över hur bra det ändå blev till sist.


Meningen med detta inlägg skulle vara att jag ville lägga in en bild på Selmas nya tapet men det var en väldigt lång och krånglig väg dit... Här kommer bilden!


Inga kommentarer: