onsdag 24 februari 2010

Komiskt

När jag hade satt ihop pärltavlan i måndags satte jag upp den i vårat vardagsrum, mest bara för att se hur den blev men även för att skydda den mot långa fingrar på en liten pojke... När Andreas kom hem sa han att det kanske var bäst att vi ställde undan den ifall svärfar skulle komma förbi. Men jag tyckte väl inte det var nödvändigt eftersom han inte varit här sedan Edvin fyllde år så var väl inte oddsen så stora att han skulle komma just denna vecka... Mmmm tänk att jag alltid sa ha fel:( När vi hade varit i stan för att köpa dom sista tapeterna mötte vi bärgninsbilen när vi åkte hem. Andreas tyckte det såg ut som svärfars bil så vi åkte hem till dom för att kolla att han var okej. Som tur var så var allt bra med honom men bilen hade pajat. Vi erbjöd honom att låna bil av oss så han följde med hem för att hämta clion... Å där står hans fördelsedagspresent... Men men en dag tidigt så det var väl inte hela världen. Jag tror han tyckte den var helt okej oxå:) Men lite komiskt är det ju när han inte hälsat på på så länge så kommer han när man minst anar det.

Nu ska jag väl ta en tur ner till stallet å släppa in lite hästepollar.

Inga kommentarer: