måndag 15 februari 2010

Lite lätt irriterad

Just för tillfället är jag lite lätt irriterad. Jag vet om det och anstränger mig för att hålla humöret under kontroll. Då undrar jag, varför tror vissa människor att det blir lättare när man får komentarer som "men ta en snus då!" eller "du har fortfarande inte börjat snusa igen hör jag" det är verkligen hjälpsamt och trevligt att höra dessa kommentarerna just som humöret är på väg att koka över!
En annan sak jag retar mig på är allt jävla gnäll! Ja jag gnäller oxå, ALLA gnäller ju för faan nångång det är inte det jag är förbannad på. Jag blir bara så irriterad när man gnäller och sedan inte är berädd att göra nått åt det man gnäller för.
Jag hatar och gnäller för att jag har gått arbetslös till och från i ett år nu. Jag hatar verkligen att vara arbetslös men vad faan hjälper det att gnälla? Nä jag söker och söker men ingen vill ha mig, nähä yttligare en sak att gnälla över, eller så får man väl se till att lösa det! Förändra något!
Oftast är det ju så att man "äger" problemet som man gnäller över elr? Jag tycker det iaf. Det finns ingen annan som kan lösa mina problem. Vill JAG ha ett jobb måste JAG söka det har JAG problem med att en kran läcker måste JAG be någon komma och laga det ... Är ni med på vad jag menar? Klaga och gnälla måste man få göra men man MÅSTE oxå se till att lösa problemet själv eller iaf ta tag i problemet och se till att få det löst.

1 kommentar:

Isa sa...

Ojojoj vilket arg inlägg.. Men håller med till fullo! Lös era problem mer och gnäll mindre!!!

Å jag håller på dig med att sluta med snuset!!

Puss å kram från syster yster