söndag 30 augusti 2009

Tiden springer

Jag hinner knappt skriva något här känns det som. När Edvin är vaken är det inte lönt att försöka sätta sig vid datorn för han blir jättesur och klängig då, just nu sover han;) Sen på kvällarna blir det liksom inte av... Möjligtvis att jag kommer skriva veckan som kommer nu för då jobbar Andreas eftermiddag.

I torsdags fick vi besöka av min kära syster och hennes lilla dotter Ellen. Ellen var lite sugen på att prova på att rida lite på Olga. Hon såg riktigt stolt och lycklig ut där på hästryggen:)


Selma hjälpte mer än gärna sin kusin att rida


I går var vi på marknad i Hultsfred. Det brukar vara en ganska stor marknad men jag tycker det känns som det bara blir mindre och mindre. Inte för att vi brukar handla så väldans mycket men det är alltid kul att gå runt och titta på bröten och folket;)

I går köpte vi inte ens Mariannelund karameller! Känn på den! Det brukar annars vara ett måste. Däremot köpte vi lite blommor och ett par brallor och en t-shirt till Edvin.

Varselbyxor och en traktorförare t-shirt;) Hur sött som helst! Han var mäkta stolt när han sprang om kring med det sen. Det finns t.om tumstocksficka på dom och knäskydd...

5 kommentarer:

Nettan sa...

Vi kollade oxå på det! Jätte gulligt!!
Kramar!

syster sa...

Inga Mariannelundskarameller!!! Det är ju därför man åker på "marken"!! Förstår att Edvin är nöjd med sina kläder iallafall. Gulligt!
En liten parentes - tur att jag har tid hos frisören idag ser jag... :)

Anonym sa...

Det kan man köpa i Mariannelund o plocka själv!!
Billigare är det nog oxå!

sött kusinbarn!!

Anette

Linda sa...

Tja Anette! Men att köpa mariannelundskarameller i Mariannelund är ju inte samma sak som på marken;)Det som gör dom så goda är kanske att vi bara köper dom på marken...
Kram

Anonym sa...

sant sant! Har väl haft för nära till Mariannelund...

kram