söndag 9 augusti 2009

Brunte rider igen;)


I dag hade Selma kalas för sina kompisar... Det blev åtta små hästtjejer och två hästhatande killar:)


Pappa och jag har haft massproduktion av käpphästar ett tag nu så alla som ville fick ta var sin häst och döpa den och ta med den hem. Jag har skällt på min älskade make för att han samlar på allt. men just till käpphästprojektet var det riktigt bra... Hästarna är byggda av en gammal bokhylla... Ska aldrig mer skälla på dig älskling;)


Som tur är ställde min kära syster upp som lekledare, själv hade jag aldrig pallat. Eftersom vår tomt ser mer ut som en byggarbetsplats just nu så lånade vi kyrkans fotbollsplan och byggde en liten hinderbana som ekipagen skulle hoppa sig genom. Alla var jätteduktiga och sprang och hoppade som tokar. Isa blev avkastad av sin bångstyriga Brunte annars tror jag dom flesta hästarna var ganska snälla;)

Inga kommentarer: