måndag 17 augusti 2009

Duktiga

vi är:) Andreas har snart rivit hela muren mot vägen och jag har fått bort nästan allt kakel i badrummet. Sen kom käre far och rev den del av väggen som var kvar i badrummet. Va snäll han é;) Jag tror allt att han tyckte det var lite roligt oxå... Det var menigen att jag skulle ha gjort det med det är lite trångt att vara två där inne än så länge. När jag sen skulle städa bort väggen (stora jävla plankor) lyckades jag tappa en på fotens översida, å inga skor hade jag på mig... tur att det inte var någon spik just där... Fy ända in i Djursdala byggdegård va det gjorde ont! Jag höll nästan på att spy så jäkla tätt tog det. Nu gör det bara ont när jag går på foten eller vickar på tårna... Jag slog igen dörren och svor lite, i morgon tar jag på mig skor och kastar ut resten av skräpet.
Det är mycket kvar att göra men nu börjar man kunna se vilken skillnad det blir på storlek! Jag ser verkligen fram emot att det ska bli klart:) Så jag får shoppa loss lite (MÅSTE ju bara köpa nya handdukar och lite piff;))

Inga kommentarer: