torsdag 20 augusti 2009

Underbara barn?

Ibland undrar jag vart kontoret där man säger upp sig är... Ungarna har varit precis hopplösa ett par dagar nu! Kivas och bråkar hela tiden, säger jag till den ena upprepar den andra det jag säger och sen är världskriget igång igen. Sen helt plötsligt är dom hur sams som helst och jättegulliga mot varandra...
Det blir kanske inte blir bättre av att jag inte känner mig helt pigg, tjock i näsan och halsen. Jag bara väntar på att det ska växa ut en grisknorr, för det är väl det som händer när man får svininfluensa? Eller börjar man böka i jorden? Isåfall har Andreas haft det ett tag nu, fast han bökar i jorden med traktorn;)

Just nu känns det mesta lite motigt. Det verkar inte som mycket vill gå vår väg. Duschen vi vill köpa till badrummet var nersatt till 4995kr till och med 31/8, nu har dom höjt den till 6396kr trots att det inte är den 31 än. På bygghemma.se hade dom dessutom ett paket men alla fuktspärrar odl som vi tänkte köpa... borttaget... Jag har försökt få praktikplats men utan resultat. BLÄ gnyl å gnäll

Men det är iaf fint väder;)

Inga kommentarer: