onsdag 13 juli 2011

Segt

Huvale vilken seg dag. Jag känner mig helt slut i kropp och knopp. Vi var på folkrace från halv elva till klockan tre så hjärnan är helt wwrrroooommmm. När vi sen kom hem frågade jag min älskade make om vi inte kunde ta en vilodag, men se det ville han inte...Jobb, jobb å jobb;)
Nä skapligt lugn kväll blev det allt (dock tjatades det en helmassa från barnen om än det ena än det andra så öronen var riktigt trötta när dom väl kom i säng)

Jag känner mig inte helt hundra, vet inte om jag är på väg att få förkylningen som Gabbe har haft eller vad det är- seg är jag iaf.

Nå ja det finns alltid dom som har det värre, så nu ska jag sluta gnälla.

Annars händer det lite av varje här i Frödinge. Andreas jobbar på med altanen, nu är den snart klar. Bara lite små pyssel kvar (ja sen ska målarn komma och fixa "det sista") Härom dan fick jag klämma och lukta på sötaste Märtan jag någonsin sett! Hon sov så gott i min famn <3. Gu så gott det är med bebisar! Om jag blev sugen? Njae jag har nyss återerövrat min säng så jag tror jag avstår -fast söt var hon & snäll!

I morgon ska vi se om vi kan resa flaggstången... Kan bli spännande.

Eventuellt får vi besök av sötaste Ellen oxå (hoppas hoppas)
Nu funderar jag på att gå ut i köket och göra en mördeg som får vila tills i morgon... för i morgon MÅSTE jag baka.

Inga kommentarer: