lördag 23 juli 2011

Märkligt

När vi var på Gekås köpte vi radar, som man sprutar med mot flugor. Skitbilligt 49kr, i vår affär i Frödinge kostar det 99kr och flugor har vi gott om så vi köpte två flaskor. Dom är betalda för dom finns med på kvittot men vi kan inte hitta dom!!! Vart ända in i h-vete kan vi ha gjort av dom? Det låter ju ganska otroligt att vi skulle ha glömt båda ?! Eller?
Förmodligen är det väl så att vi har ställt dom båda på ett jättebra och logiskt ställe... men vart? Kanske hittar vi dom någon gång... Men tills dess är det väl bara att cykla ner till affären och köpa en flaska=( Så billigt blev det.

På tal om att cykla. I dag fick vi oss ett ryck och cyklade runt Alsta=) Ja jag erkänner jag gick uppför backarna annars hade jag garanterat fått hjärtinfarkt och dött på kuppen. Men det gick faktiskt bra att cykla runt, det tog ungefär 40 minuter. Jag vet inte riktigt hur långt det kan vara men kanske 8-10km?

Annars har jag snickrat ihop ett myggfönster, klippt gräs mm. Å vet ni igår kom målar´n hit! Ja h*n gjorde inte så mycket men jag har iaf fått vit färg i håret...
Nu ska jag gå upp och byta sängkläder sedan ska jag ut och förbereda altanen för i morgon kanske målar´n kommer hit igen!!! Vem vet!?

Inga kommentarer: