lördag 30 juli 2011

Manvarg coh potträning

Nu försöker vi igen. Det var lite problem med blogger igår men nu verkar det som det vill funka=)
Det har minsann hänt saker sen sist!
Jag tror vi tar det i bilder.
Vi börjar i torsdags när vi drog i väg till Eskilstuna zoo. Det är ungefär tio mil längre än till Ölandsdjurpark men absolut värt dom milen tycker jag iaf. Det var väldigt fint och välskött. Enda negativa var att resturangen inte riktigt verkade kunna ta emot så många gäster.

Vi hade underbart sällskap med oss till Eskilstuna Zoo! Vi tackar Perstorparna för en toppen dag!

Härlig fajt i radiobilarna=) Alla barnen har riktigt roligt;)

Manvarg på Eskilstuna Zoo. En av dom stora fördelarna med eskilstuna zoo tycker jag är dels att det är fräscht och fint och att dom har lite ovanligare djur. Som dvärgflodhäst och denna manvargen som jag aldrig har hört talas om.



Selma har haft avslutning på ridlägret, med uppvisning på avslutningsdagen. Tyvärr ramlade hon av rakt in i ett hinder men det gick bra, det var nog mest pinsamt tror jag.



Vårt hus sett ur grannens perspektiv=) Nästa år ska vi fixa det fula på undersidan av taket och räcket på balkongen.

Inga kommentarer: