fredag 22 juli 2011

Hua

Asså, jag är vanligtvis inte åskarädd. Men i natt tyckte jag att det var lite obehagligt för man såg inga blixtar och det mullrade nästan inte. Normalt brukar man ju kunna se blixten och därefter mullrar det men i natt bara lös himlen upp hela tiden men man hörde inget. Läskigt!!!

I går hade vi en riktigt trevlig dag! Vi tog med oss Andreas bror och tjej till Gekås i Ullared=) Det blev verkligen en kanondag! Visst kunde jag ha handlat MYCKET mer, men dom tvååsju som vi spenderade räcker... Det är ju långt kvar på semestern.
Vi handlade mest lite kläder och tvål och lite sånt.
Å jag såg Morgan=)

Nähä nu tror jag målar´n står här utanför och bara längar efter att få börja arbeta... Åh fan är det JAG som ÄR målar´n!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva för en toppendag!
Kramar från Perstorp