tisdag 5 juli 2011

Glad och trött

Jag är glad idag. Dels för att jag har blivit moster igen! Min lillasyster och hennes familj utökades med en liten tjej=) Stort grattis till dom!

Men jag är oxå glad för att jag tycker det är så roligt med kompisar i stallet=)
Glad glad glad=)

I dag kom hovslagren till våra små ponnier. Det gick riktigt bra, men jag tror att han tyckte att vi var lite tokiga=) Fast han var nog lite tokig oxå=)

Min älskade make bygger och sliter medan jag sitter här och latar mig... Stackarn. Men jag är så trött så trött. Jäkla förmiddagsvecka! Men nu är det bara fyra dagar kvar till SEMESTER=)

Den glade Kvarngatansnickaren=)

Nu börjar taket över altanen ta form.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sååå fint de blir :-) ni är duktiga ni! Ja han tyckte nog vi va lite tokiga men roligt var det ;-). Ja jösses spännband :-D hi hi hi. Åh ni är för goa, känns så bra att dela stall :-D Kram på er