söndag 29 augusti 2010

Söndag

Konstigt att helgen kan gå så snabbt när veckan varit super seg! Det är redan söndag! Å i morgon jobbar jag förmiddag igen... På mitt nya skift. Håll tummarna att det går bra.
Det blev en sväng till Hultfred igår och visst hittade vi det vi sökte plus en massa annat;) Edvin fick nya arbetsbyxor och en ny traktor tröja. Vi köpte faktiskt även en jacka i samma material.
Byxorna är ganska dyra men absolut värda varenda krona! Dom Edvin fick förra året syns knappt att dom är använda, och då har han ju faktiskt haft dom mycket. Kanonkvalitet!

Efter marknaden blev det lite lunch och sedan en sväng till Biltema som öppnade i Västervik i torsdags. Ja vad säger man om det... Nångång kanske man lär sig deras upplägg i butiken, jag tyckte det var lite rörigt och konstigt planerat men man vänjer sig väl. Nu hoppas vi bara att IKEA kommer hit oxå=)

I dag har jag målat garaget, ja grundmålat iaf. I dag blev det extremt mycket färg där det inte skulle bli färg... Förhoppningsvis försvinner väl det när jag duschar...

Inga kommentarer: